Dagis - Dag 2

Idag har vi varit heldag på dagis. Alla barn var redan ute på gården när vi kom klockan 9. Så vi lekte ute nån timme, Mion hade superkul med alla barn. Grävde i sanden och levde rövare i klätterställningen. Sen lekte vi inomhus en stund innan det var dax för lunch, på menys stog Rödbetssoppa, som han glatt gluffsade i sej..... Mums! Lite knorrigt var det först när vi skulle vila, men till slut kom pluttisen till ro och somnade. Han vaknade till ett par gånger och kikade så jag var kvar, och efter ungefär en timme tyckte han att vi hade vilat färdigt. När alla barnen vaknat var det dax för mellis, mackan var väl inge vidare intressant, men frukt funkade bra :)

Imorrn är det dax igen, mamma är helt slut och ska nog stupa i säng snart så man orkar med en sån här dag till :)

OCh mitt WoW-konto blev hackat av nån jävel idag oxå! Fasen va sur jag är! Nåt äckel hade väl använt nåt virus (lånade Sebbes gamla dator eftersom min egen laggar så mycket och på den finns inget virusskydd/brandvägg) och bytt pass på mitt konto, rensat mina bags och allt jag hade på banken! Skulle kunna vrida nacken av fanskapet om han bara vågade visa sej här!!!! Fick tag på en GM iaf, som lovade att jag skulle få tebax allt, det är tydligen ett problem som många har nu, dom försöker åtgärda det genom att förbättra säkerheten. Fast, det där med att få tebax allt vet man ju inte hur lång tid det kan ta........

* * *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0