Dagis - Dag 3

Har gått lika bra idag, jag har till och med kunnat gå ifrån några kortare stunder (hämtat kaffe, värmt min mat osv) och det gick hur bra som helst. Det är meningen att jag ska vara med på måndag också, men sen lämna honom på tisdag. Vi får se om vi känner oss redo för det, beror väl på hur det funkar på måndag.

Ser ut som vi har en tuff månad framför oss! Jag får bara betalt från Försäkringskassan from den 6:e - 20:e januari, eftersom jag var ledig i början av januari, men pga att jag var sjuk och ledig ett par dagar i december som liogger på den här lönen fick jag inte ut nåt alls i lön. Tobbe har efterskottslön och var ju pappaledig i december, så han får inte heller nån lön denna månad..... Men självklart måste räkningarna ändå betalas.... har frågat mamma om vi kan få låna lite pengar, håll tummarna att det löser sej. Men även lån ska ju betalas tillbaka, när ska vi komma på fötter igen egentligen :(

Ha en superduper helg allihop!

* * *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0