Håll tummarna!

Ja alltså att Mion ska hinna bli frisk OCH inte åka på nån ny sjuka tills på måndag. Jag har ju tagit ledigt 2 veckor för inskolning.... vete fasen hur vi gör om det drar ut på tiden.......

Idag har vi tid på BVC för mätning/vägning. Det var så många från oktobergruppen inne på Aff som var på kontroller vid 15 så jag blev oxå lite sugen på att kolla hur Mion ligger till nu. Det blir ju 15 å en halv månad för honom....

Jo, jag vet att man inte ska/får gå till BVC när barnet är sjukt, men jag tror knappast han smittar nu, han har ju för bövelen varit sjuk i snart 2 veckor nu.....



Meddelar hur det gick på BVC lite senare.

Tjingeling!

* * *

Kommentarer
Postat av: Malin

Ska hålla tummarna för att han är frisk och kry till inskolningen!!! // Malin (Av-längtan-till-dig)

2009-01-15 @ 23:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0