Lite äldre och Mycket klokare

Ja, igår fyllde man år igen. 29 hela år gammal är jag nu, bara ett år kvar till 30. Ingen ung-snärta längre inte :D

Mion fick vara hemma å mysa med mamma på hennes födelsedag, sen köpte vi supergod mat från fisk restaurangen i Fruängen. Fast inte Tobbe inte, han skulle ha sig en pizza istället :)

Snart dax att bege sig till jobbet igen, lite trist är det när jag jobbar kväll. När jag lämnar Mion på dagis blir han fortfarande så ledsen, och sen får jag inte se honom förrän jag kommer hem och då ligger han redan å sover. Imorrn är det Tobbes tur att lämna för första gången eftersom jag jobbar förmiddag, då får jag hämta istället. MYCKET roligare! :)

* * *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0